The Secret (2000)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Familie

geregisseerd door Alan Grint
met Colin Buchanan, Clare Higgins en Hannah Yelland

Freddie denkt een punt te hebben gezet achter zijn criminele verleden als hij samen met Maggie een zaak begint. Maar als een waardevolle diamant na 18 jaar opnieuw opduikt, dreigt het geheim onthuld te worden dat aan de basis ligt van hun hechte relatie. Freddie heeft een boontje voor Maggie's adoptiedochter Belle. Maar die begint een relatie met Marcel, de zoon van Gallagher, een verschrikkelijke man uit Freddie's jeugd. Zo komt de waarheid van Belles afkomst aan het licht. Door die onthulling wordt er een onderzoek ingesteld naar de moord op Gallagher, 18 jaar geleden.