ad

Genre: Drama / Thriller

Alternatieve titel: Tales of the Kama Sutra 2: Monsoon

Geregisseerd door: Jag Mundhra

Met onder meer: Richard Tyson, Helen Brodie en Matt McCoy

IMDb beoordeling: 4,1 (355)

Releasedatum: 22 maart 1999

Over Monsoon

Een Amerikaans koppel gaat op vakantie. Hun uitstapje krijgt echter een dodelijke afloop als de man een affaire begint met de mooie, mysterieuze vrouw van een plaatselijke gangster. Dit slippertje leidt uiteindelijk tot de dood van zijn vriendin.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Sally Stephens

Goon 4

avatar van scorpie-oentje

scorpie-oentje

In het begin dacht ik dat ik naar een heel erg slecht reclame filmpje zat te kijken, helaas was het de inleiding naar de rest van de film....

Ik heb echt zelden zoiets enorm slechts gezien, het was tranentrekkend, totaal niet boeiend en slecht geacteerd.

Misschien dat het in India wel een hit is of kan zijn, maar voor mij, nee, echt niet. Het is dat je geen lager punt kan geven dan een 0,5 anders had ik, zeer tegen mijn gewoonte in, een min 3 gegeven....

avatar van xxc

xxc

Inderdaad... het filmpje wat de inleiding hoort te zijn is echt belachelijk slecht gewoon..

Als de 'echte film' begint merk je al gauw dat ook dat slecht is..