Silo Killer (2002)

1 stem

Horror / Actie

geregisseerd door Bill Koning
met Brandon Malone, Katie Carroll en Carter Hagerman

Een groepje studenten gaat kamperen in de woestijn van Arizona. Ze zijn op alles voorbereid, behalve voor een gestoorde moordenaar, die de studenten één voor één vermoordt en in een lege graansilo dumpt.

avatar van horrorjp
aan het plaatje te zien kan hij beter in een kerst horror spelen

avatar van Boeikens
Dikker prul!!!

Erg slecht beeld- en camerawerk. De acteurs zijn om te blijten zo slecht. Zelden zoveel overacting gezien!
Het verhaal is droevig slecht, totaal zonder spanning, sfeer of humor. En de FX geen woorden voor.
Het beste van de film was de aftiteling! Het kost enorm veel moeite om de film uit te zien. Zulke prul zou niet op de markt gebracht mogen worden!

0* !!!