Carlito's Angels (2003)

Actie / Komedie

geregisseerd door Agustin
met Evly G. Pacheco, Alessandra Ramos en Jeni Garcia

Drie erg mooie en sexy meiden uit New York - Roxy, Tina en Marisol - hangen liever wat rond dan dat ze actief bezig zijn. Maar als hun baas Carlito een telefoontje pleegt vanuit zijn cel en ze een extreem gevaarlijke opdracht meegeeft, komen zij in actie.

Lijkt me een hele vreemde film..

donnie B.
Porno variant op Charlie's Angels???

Waar is het verhaal? Had gehoopt op in ieder geval wat meer tieten, maar nee. Je krijgt er twee te zien, niet langer dan 1 seconde. HEEEEEEEEEEL slecht. zien is geloven...

avatar van Naomi Watts
Elsenburg schreef:
Had gehoopt op in ieder geval wat meer tieten, maar nee.

De beginscene is een wilde vrijpartij met nogal wat tieten. Dus dan denk, Oooooh het is zo'n film! Maar dat was dus niet zo, vandaar.

avatar van Flipman
Als ik die poster zo zie zou ik ook denken dat dit een pornoFilm is.

gesignaleerd voor 3 euri bij bart smit en e-plaza

avatar van tsjong
Je staat op Geenstijl

toppertje dit, maakt me toch wel nieuwsgierig

avatar van Bullit
Deze schijnt overal te koop te zijn. Zal wel kommen omdat deze niet word verkocht.

Geenstijl was here!

Een spoof. En een slechte op de koop toe.
Slecht geacteerd door de hoofdpersonen. Geen verhaallijn. Wel een paar leuke vondsten vandaar geen 0.5 maar een 1.