A Killer Upstairs (2005)

Canada
Thriller

geregisseerd door Douglas Jackson
met Tracy Nelson, Bruce Boxleitner en Linden Ashby

Een bloedmooi voormalig model en vrouw van een zeer rijke zakenman wordt dood aangetroffen. Vermoord! Alle aanknopingspunten wijzen naar de jong Michael en de politie is dan ook overtuigd van zijn schuld. Alleen Michael's moeder gelooft in de onschuld van haar zoon; hij kan geen brute moordenaar zijn. Zonder hulp zal zij de echte moordenaar moeten vinden. Steeds als ze een stapje dichterbij de waarheid komt, blijkt haar eigen leven meer gevaar te lopen. Kan ze op tijd de wrede misdadiger vinden of al zij het volgende slachtoffer worden...

avatar van Master Blaster
lijkt me spannende film

ga hem 20 september halen in de videotheek

iemand deze al gezien?

heb hem vanavond bekeken..het verhaal is aardig ,een aardige onderhoudende film,weinig spanning en helaas wat voorspelbaar.
vooral het feit dat de dochter tenslotte het brein was achter alles was al heel snel duidelijk
begrijpelijk dat deze film alleen op video komt en niet in de bios.
al met al 2.5 *

obuma
hi guys,

Deze film kan je gerust laten liggen. Elke avond worden er veel en veel betere films op tv uitgezonden.

Een zeer matige RTL4 waargebeurt-verhaal-film. Ik ben er zelfs bij in slaap gevallen.

Helaas dus 0,5 ster.

greetz, obuma

avatar van henkula
Aardig voor de "Father Dowling Mysteries" liefhebbers wellicht?

Leuke film als je tijd genoeg hebt en het leuk vind om veel van hetzelfde te zien. Een C film en niet meer dan 1 ster

Ga alsjeblieft deze film niet bekijken, echt zonde van je tijd.
Te voorspelbaar en de acteerprestaties zijn te slecht voor woorden.