I'm Bout It (1997)

Misdaad / Komedie

geregisseerd door Master P en Moon Jones
met Master P, Anthony Boswell en Moon Jones

Perry en z'n broer Kevin willen graag uit de drugswereld stappen om een platenlabel op poten te zetten. Maar dan stelen ze de drugs van de corrupte agent Friendly en loopt alles uit de hand.

AHWA
Ik moest deze film voor m'n werk ondertitelen en het is echt een waardeloze film. Er wordt nog meer in gevloekt dan in Murder was the Case van Snoop Dogg.

De muziek is nog wel oke, maar het acteerwerk is slecht, de film springt van de hak op de tak, het geluid is echt belabberd en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Een verdiende 0,5*

avatar van Keutul
Wat een waardeloze slechte film zonder diepgang. Een beetje verhaal was ver te zoeken. Deze film slaat werkelijk nergens op.

avatar van thomzi50
Behalve dat dit het gebruikelijke No Limit slechte acteer- en slecht script werkt heeft is het geluid ook nog belabberd. Het nummer I'm Bout It is erg dope maar deze film is troep. 0.5*