ad

Misdaad / Mystery | 89 minuten

Genre: Misdaad / Mystery

Geregisseerd door: Jay Anania

Met onder meer: Paulina Porizkova en Julian Sands

IMDb beoordeling: 5,0 (108)

Over Long Time Since

Diana Thwaite (Paulina Porizkova), een mooie jonge vrouw, rijdt op een donkere weg als ze plotseling iets raakt en met haar hoofd tegen het dashboard knalt. Vanaf dat moment is niets meer wat het lijkt.

Michael James

Vivian James / Phoebe

avatar van nightbreed

nightbreed

Mensen die kicken op ongelovelijk slechte films zullen hiermee in hun sas zijn.

Dit is wat mij betreft de slechtste film die ik ooit heb gezien...ik bedoel, ik heb proberen te kijken want na 20 minuten kon ik het niet meer aan.

De acteurs lijken wel robots, ze acteren zonder enige emotie, de dialogen worden als teksten opgelezen, alsof ze voor het eerst de dialogen in de caravan doornemen met elkaar, totaal monotoon.

Je moet het echt zien om me te geloven.

This is the worst movie ever !!!