Nightwaves (2003)

Canada
Mystery / Thriller

geregisseerd door Jim Kaufman
met Sherilyn Fenn, David Nerman en Bruce Dinsmore

Shelby Naylor is herstellende van een motorongeluk waarbij haar man de dood vond. Ze vindt afleiding in de hobby van haar overleden man: het afluisteren van politiegesprekken. Helaas vangt ze een gesprek op wat ze liever niet zou hebben gehoord. Een man heeft ruzie met zijn vrouw over zijn relatie met een andere vrouw. Later wordt de echtgenote vermoord en Shelby lijkt in een nachtmerrie terecht te komen. Als een insluiper in haar huis weet te komen, is Shelby's leven in gevaar.

Ik heb deze film vanavond gezien en vond hem best verrassend. De hele film verander je van mening over wie de dader zou zijn. Het is een leuke film voor een avondej met de vrouw op de bank.
Daarom 3**

avatar van SmackItUp
Gedateerd ogende thriller met een voorspelbaar plot, zeer matig acteerwerk en overdreven bombastische muziek. De aanloop naar het einde duurt ongeveer een uur, maar uiteindelijk is het maar een enorme anticlimax.