Prince William (2002)

geregisseerd door Michael W. Watkins
met Jordan Frieda, Martin Turner en Eddie Cooper

Drie jaren uit het leven van de beroemde jonge prins William. Aanvangspunt is de dood van zijn moeder, prinses Diana. Zijn voorkeur voor opstandigheid en gebrek aan eerbied staan haaks op de regenteske houding van zijn vader prins Charles en zijn grootmoeder koningin Elizabeth. Het verschil in levenshouding heeft vanzelfsprekend gevolgen voor de relatie tussen vader en zoon.

Zijn er serieus mensen die dit willen zien?

Ik kwam zaterdagmorgen duf mn bed uit en heb deze nog na-spacend gekeken....gaar.

avatar van SmuttWars
Ook in vage toestand gekeken! Misschien wel de slechtste film die mij heeft kunnen vermaken. Een film over een engelse prins op z`n amerikaans. Veel duimzuigerij om het verhaaltje wat meer gemak te geven. Ik geef de film (misschien onterecht) **