Kuchh To Hai (2003)

India
Mystery

geregisseerd door Anurag Basu en Anil V. Kumar
met Tusshar Kapoor, Esha Deol en Natasha

Het verhaal gaat over een groepje studenten in Simla die verstrikt raken in een moordzaak. De studenten komen er achter dat een leraar van hen het lijk van zijn vrouw beneden in de kelder heeft liggen. Nadat de leraar ziet dat ze het lijk hebben gezien, wil hij hen vermoorden voordat ze dit aan de politie gaan vertellen. Maar gedurende zijn achtervolging wordt hij aangereden door datzelfde groepje. Na het ongeluk willen ze er niets meer van weten. Jaren later komen ze weer bij elkaar voor een huwelijk van een van hun vrienden. Hier komen ze er achter dat de leraar hen nog steeds achtervolgt met de gedachte hen te willen vermoorden. Eén voor één worden ze vermoord tijdens hun verblijf in Simla. Iedereen verdenkt natuurlijk de leraar, maar hij blijkt niet alles in zijn eentje te doen. Wie helpt hem?

Wat een koelie film echt slecht !