We're Talking Serious Money (1992)

geregisseerd door James Lemmo
met Dennis Farina, Leo Rossi en Fran Drescher

Ze willen stoppen met de diefstallen maar willen nog één klus klaren waarvoor ze geld lenen van een grotere schurk. Helaas raken ze het geld kwijt en moeten ze onderduiken bij familie. De misdadiger is niet blij dat hij het geld niet terug ziet en geeft opdracht ze te vermoorden.

Volgens sommigen een van de slechtste films ooit gemaakt...

Ik besef ook wel dat dit een heel flauwe komedie is en dat het verhaal te doorzichtig voor woorden is. Toch geef ik hem drie 'sterren' omdat ik ondanks alles toch erg heb moeten lachen om het duo Leo Rossi en Dennis Farina. Wat mij betreft maakt alleen Farina's aanwezigheid een film al de moeite waard.