The Killing Machine (1994)

Alternatieve titel: The Killing Man

Canada
Actie / Thriller

geregisseerd door David Mitchell
met Jeff Wincott, Michael Ironside en Terri Hawkes

Harlin Garret raakt zijn geheugen kwijt en komt in een gebouw terecht wat het bezit is van de staatsveiligheidsdienst. De manager vertelt Garret dat hij eerst een huurmoordenaar voor de maffia was, maar Garret weigert hem te geloven. Dan wordt hij gedwongen om mensen te vermoorden die een gevaar zijn voor de staatsveiligheid, maar het wordt ingewikkeld wanneer Garret verliefd wordt op een van zijn slachtoffers.

Deze was overlaatst op vtm en ik had beter moeten weten dan naar een film van vtm te kijken. Wat een erbarmelijk niveau , geen enkele andere zender zou dit durven uitgeven.

Schandalig slechte film, slechte acteurs, slecht, slecht, slecht.

Echt, als je de keuze hebt, kijk naar een andere film, slechter zal je het niet treffen.

avatar van witboek
Vandaag is hij op 2BE of voor de latere lezer was.