Dope (2003)

Australië

geregisseerd door Jerald Harkness
met Anastasia Seis, Nathan Dean Ramsay en Travis McMahon

Laura zoekt een manier om uit de wereld, die beheerst wordt door junkies, dealers en dieven, te ontsnappen. Vandaag is ze in de straten om drugs te scoren als een taxirit haar onverwachts in contact brengt met een oude vriend, Jack. In een nabijgelegen steeg kust Trevor, een getalenteerde voetbalspeler, zijn vriendin Fiona. Ze lachen en ze roept plagend om hulp. Dan klink er een schot...; Iedereen zit aan de TV gekluisterd als de rechtszaak wordt uitgezonden tegen de agenten Cobbin en Muller. Ze worden ervan beschuldigd Trevor opzettelijk te hebben neergeschoten.

avatar van dope
Helaas, de film doet zijn naam geen eer aan....

avatar van as
as
Wat een warrig verhaal hierboven. Bijna geen touw aan vast te knopen. Had dit niet wat verbetert kunnen worden door de mods?

De film is maar een rommeltje, weinig goeds over te vertellen dus.
Alleen de soundtrack viel een beetje mee.

avatar van AmazingPP
Wat een gedrocht. Weg ermee.