Live Bait (1995)

Canada

geregisseerd door Bruce Sweeney
met Tom Scholte, Kevin McNulty en Babs Chula

De 23-jarige Trevor (Tom Scholte) hangt ergens tussen de verlate pubertijd en vroege volwassenheid. Hij krijgt te maken met alle problemen die daar bijhoren. Niet in de laatste plaats het verliezen van zijn maagdelijkheid. Een hele reeks meisjes/ vrouwen kruisen zijn pad, maar op zijn gemak begint-ie zich pas te voelen bij een 70-jarige beeldhouwster (Micki Maunsell), die hij ontmoet tijdens haar wekelijkse potje cricket.

avatar van Purmerend
Bruce Sweeney, regisseerde niet alleen, maar ook schreef, produceerde en monteerde hij. De film is geschoten in zwart-wit.

Bron cinema.nl

avatar van narva77
narva77 (crew)
Grappig, na ruim 10 jaar eindelijk teruggevonden!