Winner Takes All (1998)

Misdaad / Actie

geregisseerd door Daniel Zirilli
met Tiffany Downey, Joe Estevez en Reegus Flenory

Twee goede vrienden zitten al vanaf hun kindertijd in het criminele circuit. Na een mislukte bankoverval belandt één van hen in de gevangenis. De ander weet te ontsnappen, zoekt zijn heil in het leger en wordt een narcotica-agent. Wanneer een corrupte agent een grote drugsvangst voor de lokale maffiabaas aan het organiseren is, komen de twee vrienden midden in de vuurlinie te liggen, evenals hun vriendschap.

turksoldier_61
geen goede film de cast lijkt nergens op dit film krijgt van mij maximaal een 1

avatar van 606
vrij aardig maar wel te langdradig had wel meer verhaal en actie in gemogen.

muziek was wel cool

3 sterren

Slechte film is dit.
De cast die niet kan acteren, de regie die een rommeltje is, een scenario de naam niet waardig....en wanneer er dan een schietpartij te zien is wordt het helemaal belachelijk, alsof men met speelgoedpistooltjes aan het schieten is...
Kortom: rommel !!