Changing Hearts (2002)

Drama / Komedie

geregisseerd door Martin Guigui
met Lauren Holly, Faye Dunaway en Tom Skerritt

De jonge levendige Amber en de verbitterde Betty vechten beiden tegen hun ongeneeslijke ziekte. Tussen de twee groeit langzaam maar zeker een band, en ze proberen samen nog wat van het laatste stukje van hun leven te maken. Ze krijgen hierbij hulp van een groep kleurrijke vrienden.

avatar van Bonemans
Ik meen ergens gelezen te hebben dat deze film voor de strijd tegen borstkanker was, wat Patch Adams was ter ondersteuning van het werk van de Cliniclows. Ondanks dat, blijft deze film, i.t.t. "Patch", een beetje steken in de middelmaat. Een standaard (woensdagavond)-drama, met Lauren Holly's vertolking van de doodzieke Amber als pluspunt. 2,5 sterren !!!

neo (crew)
Als ik het vergelijk met Patch Adams was die film zoeter en daarnaast veel grappiger. Ook wel dat rtl 4 gevoel maar nog makkelijk verteerbaar. Changing Hearts is nergens grappig, slechts af en toe mooi en Dunaway lijkt hier te proberen te schitteren als een b-ster.

avatar van narva77
narva77 (crew)
Mwa, wel met Ian Somerhalder (Boone uit "Lost"). Stelt verder niet veel voor.

Een aardige film.
Het verhaal was goed, het werd wat minder uitgevoerd.
Leuk om een keertje op TV te zien, meer niet.