Partners (2000)

Komedie / Misdaad

geregisseerd door Joey Travolta
met Vanessa Angel, Casper Van Dien en David Paymer

Op de snelweg door de woestijn rijdt een Greyhound-bus. Bob, een passagier, is een gewone man, die iets ongewoons heeft gedaan: hij heeft een waardevol computerprogramma gestolen en wil het in Los Angeles verkopen voor grof geld. Bij de volgende bushalte stapt een knappe, maar onverzorgde landloper in die heeft gemerkt dat Bob iets waardevols in zijn koffer meesleurt. Wanneer hij de koffer steelt, ontstaat er ruzie. Tot ze beseffen dat ze elkaar van dienst kunnen zijn. Eens in Los Angeles loopt alles verkeerd. Niet alleen wil een Japanse gangster Bobs plannen dwarsbomen, ook blijkt een detective hen op de hielen te zitten.

Saaie film waarin nauwelijks wat gebeurt en het verhaal ook nog eens erg onorgineel is. Het matige acteerwerk van met name van Dien doet ook weinig goed.