Cruel Justice (1999)

geregisseerd door Gregory Goodell
met A Martinez, Nicki Aycox en Mimi Kuzyk

Selfmade man Jerry heeft zijn zaak van nul af zelf opgebouwd. Hij lijkt eindelijk af te stevenen op een leven van welvaart en geluk. Dan wordt zijn dochter verkracht en de dader wordt niet vervolgd. Jerry wil het recht dan maar in eigen handen nemen.

mooie film over hoe misdaad een rechtvaardige misdaad kan uitlokken. heel geloofwaardig.

ik geef deze film ook zeker 4 sterren..spannend maar ook wel emotioneel verhaal, en erg begrijpelijk dat de vader het recht in eigen handen neemt!

avatar van *kelly*
Prachtige film!
Ik had gedacht dat hij-zoals de meeste drama's-na een tijdje zou gaan vervelen maar dat was bij cruel justice helemaal niet het geval!
Prachtige vertolkingen en een mooie inhoud die niemand koud laat!

------->4,5 *

avatar van xenne
een beetje een misleidende poster bij deze film, Amy werd verkracht toen ze 17 was, niet als baby zoals ze hierboven te zien is. verder is dit wel een behoorlijk tv produkt, vrij goed gemaakt en met een aardige cast, vooral Nicki Aycox vond ik goed voor de dag komen. het verhaal boeit redelijk, hoewel het niets nieuws brengt en nogal voorspelbaar is, tot op 15min van het einde, maar de aktie die hieronder beschreven staat kwam nogal uit de lucht vallen en vond ik niet echt bij de film passen

meyerke schreef:
mooie film over hoe misdaad een rechtvaardige misdaad kan uitlokken.

dat de vader persoonlijk gaat afrekenen met de verkrachter is begrijpelijk, rechtvaardig zou ik het niet noemen