Iga Ninpoucho (1982)

Japan
Actie / Fantasy

geregisseerd door Mitsumasa Saito
met Hiroyuki Sanada, Noriko Watanabe en Sonny Chiba

Een waarzegster voorspelt dat degene die met de mooie Ukio trouwt de leider van de bekende wereld wordt. Dit maakt Ukio een bijzonder populaire vrouw bij de mensen die uit zijn op macht, zo ook bij de wrede en hebberige heer Donjo. Alleen de ninja Jotaro kan het plan van Donjo, om met Okio te gaan trouwen, stoppen.

wie helpt me aan deze film op dvd

avatar van Ramon K
johnyfilm schreef:
wie helpt me aan deze film op dvd

Deze film is samen met 2 andere samurai/Chiba flicks in deze dvdbox te verkrijgen. Regio 1, VS, engelse ondertiteling, goede beeldkwaliteit.

oa bij dvdpacific te verkrijgen voor het whopping bedrag van.....
5 en een halve Euro (exclusief verzendkosten).

Op nederlandse subs zou ik niet hopen, want dit soort shit zullen ze hier in Nederland NOOIT uitbrengen.

avatar van Ramon K
Geweldig cheesy filmpje trouwens! Twee vrouwelijke hoofdpersonages die onthoofd worden na 5 min om daarna van hoofd te wisselen zodat ze de rest van de film weer vrolijk rond kunnen huppelen, een samurai die zijn kots als kleverig wapen gebruikt, gast met een boomerang-mes, cheesy lichteffecten etc. Je kent 't wel.