Pettson och Findus - Katten och Gubbens År (1999)

Alternatieve titel: Pettson & Findus: Het Jaar van de Kat en Zijn Baas

Zweden
Animatie / Familie

geregisseerd door Albert Hanan Kaminski
met de stemmen van Tord Peterson, Kalle Lundberg en Tommy Karlsen

De brutale kat Findus en z'n oude baas Pettson gaan hartje winter vissen. Ze worden overvallen door een sneeuwstorm en bouwen een iglo om te schuilen. Om de tijd door te komen vertellen ze elkaar belevenissen van het afgelopen jaar.

avatar van Purmerend
Een hele vermakelijke film voor kinderen tot ongeveer 6 jaar.

"Hoe kom je erbij ik doe nooit ........."

Werd 5 keer herhaald bij de vraag of de kat iets gedaan had. Voor kinderen is het belangrijk dingen te herhalen.

Wat had de kat gedaan?

weet jij waar ik die film kan kopen (graag volledige info) of een copy mag ook op video
deze film kan ik hier in de wijde omtrek niet vinden en kopen :S helaas dus , misschien dat jij me helpen kan ??

mijn vriendelijke dank, dirk

avatar van Purmerend
Ik heb hem op tv gezien, dus ik kan je niet helpen sorry.

avatar van bioscoopzaal
Daar hebben we een forumtopic voor.

avatar van Veruca
Briljant!

avatar van lars-pixar
gewoon leuk.
3,0* hier moet je geen woorden over vijl maken.

avatar van juliegirlxoxo
Wel duizende keren als klein meisje vroeger gezien!