Forever, Darling (1956)

Fantasy / Komedie

geregisseerd door Alexander Hall
met Lucille Ball, Desi Arnaz en James Mason

Het huwelijk van Susan en Lorenzo begint scheuren te vertonen, dus openbaart zich aan Susan een engel die alleen zij kan zien. De engel vertelt haar dat er moeilijkheden zullen komen als hun problemen niet worden uitgepraat. Lorenzo ontwikkelt een incesticide die hij wil gaan testen wanneer hij met Susan gaat kamperen. Dat kamperen vergaat hem echter niet zo makkelijk.

Dick2008
Deze film begint toch behoorlijk slecht maar wordt steeds beter. Gekeken vanwege Lucille en Desi.

Dick2008 schreef:

Maar deze is leuker Long, Long Trailer, The (1954).

Dick2008
Ik heb deze nog eens bekeken, maar eigenlijk op hetzelfde niveau als The long long trailer. Ik heb onlangs nog wat I love Lucy-afleveringen bekeken, en die zijn helaas in zwartwit en de films dus niet. Ik ben er dan ook echt geen voorstander van, want nu zie je hoe Lucy eruitziet, met haar rode haar, etc. en dat oogt echt beter.
Hoewel ook wel wat wisselvallig heb ik van de serie toch erg genoten. Zal binnenkort weer wat van The Lucy Show gaan bekijken om te zien hoe die bevallen. Ben nu toch ook weer veel te veel bezig met allerlei films, wat niet de bedoeling was, zucht.
Wat ik in deze film dan ook miste waren de buren. Hier hebben ze dan James Mason toegevoegd. Vooral het begin valt tegen, daarna wordt het beter. Zoals in de bioscoop en later als ze (weer) gaan camperen. Maar vaak ook wat flauw, met voorspelbare grappen. Eigenlijk gewoon aardig voor een keer. 2.0/3.0