Alone with a Stranger (2000)

Thriller / Misdaad

geregisseerd door Peter Liapis
met William R. Moses, Barbara Niven en Priscilla Barnes

Het leven van zakenman James Kennington wordt op zijn kop gezet wanneer zijn dochtertje omkomt in een auto-ongeval. Zijn vrouw Sandy, die de wagen bestuurde, gaat in therapie om de schuldgevoelens van zich af te schudden. James wil het drama helemaal alleen verwerken. En dan ontdekt hij dat Max, zijn tweelingbroer, zich op hem wil wreken voor zijn ongelukkige jeugd. Max is van plan om James' bedrijf over te nemen. Met de hulp van secretaresse Beth bedenkt James een duivels plan.

avatar van xenne
de plots opduikende tweelingbroer, niet echt origineel. maar verder geen onaardige TV thriller, hoewel soms nogal voorspelbaar ... 2