ad

Alternatieve titels: Dead of Night / The Haddon County Massacre

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Jeffery Scott Lando

Met onder meer: Ellen MacNevin, Connor Fielding, Owen Fielding

IMDb beoordeling: 4,5 (289)

Releasedatum: 31 augustus 2015

Over Suspension

"Good, Evil, Other"

Emily is een middelbare scholiere met een voorliefde voor het tekenen van gruwelijke afbeeldingen in haar schetsboek. Er is een reden voor haar obsessie met gruwelijke beelden. Haar vader, Tom, sloeg namelijk aan het moorden en verblijft nu in een psychiatrische instelling. Wanneer Emily op een avond thuis is en haar broertje - die niet kan praten - babysit, ontsnapt Tom uit de instelling.

avatar van tattoobob

tattoobob

After dark filmpje.....ik ben benieuwd.

avatar van SPT

SPT

Low budget B film, die helaas niet weet te overtuigen. Het verhaal had denk ik best potentie, maar de uitwerking schiet dusdanig tekort dat ik niet verder kom dan 1,5*.

Onderhond

Njah, dit is geen B-film meer, dit is gewoon puur amateurisme. Normaal lukt het me wel dit soort DIY rotzooi te vermijden, maar af en toe is het toch weer raak.