Ultra Warrior (1990)

Verenigde Staten / Peru
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Augusto Tamayo San Román en Kevin Tent
met Dack Rambo, Clare Beresford en Meshach Taylor

Na de nucleaire holocaust zijn de mensen bijna uitgeroeid en wil een charismatisch leider hen weer bij elkaar brengen. Helaas is er inmiddel ook een nieuw ras ontstaan en vechten de overlevenden een bittere strijd uit tegen met handlangers van The Bishop.

avatar van Wembleyfever
Zeer, zeer slechte 'film', waarin ongelooflijk veel gejat wordt van andere films, waaronder Master of Cracked Fingers van Jackie Chan en Roger Corman-films (waaronder George Peppard in Battle Beyond the Stars). Er zijn eigenlijk maar luttele minuten origineel beeldmateriaal in de hele film! Nee, een absolute afrader die op de IMDB slechts een 1,7 krijgt!!!

avatar van Horrordude
Snap het niet hoor, ik vond dese film geweldig

veron35
Volgen IMDb is die de slechtste sf film ooit. Tog wil ik hem een keer zien.