Down 'n Dirty (2000)

Actie / Drama

geregisseerd door Fred Williamson
met Fred Williamson, Gary Busey en Bubba Smith

De hardwerkende en eerlijke Dakota Smith merkt dat het leven van een gewone agent op een seconde kan veranderen als zijn beste vriend en partner bruut wordt neergeschoten. Was deze aanslag gepland? Als hij de gangen van de corrupte rechter en zijn gevaarlijke en machtige politieke vrienden probeert te doorgronden, ontdekt hij dat alle belastende bewijzen op geheimzinnige wijze zijn verdwenen. Wie kan Dakota nog vertrouwen? Wie zit er in het complot? Hoe veilig is zijn eigen leven nog? Hulp lijkt te komen uit een onverwachtse hoek, maar zal dit voldoende zijn om de schuldigen te pakken...

De film op zich ging nog wel maar die muziek die er onder zat paste totaal niet bij het beeld. Een schietpartij en dan geen spannende muziek eronder maar compleet andere.

avatar van FunkStarr
Heb me kapot gelachen om deze film, geweldig fout. Daarom een 3*