The Stepdaughter (2000)

Thriller

geregisseerd door Peter Liapis
met Andrea Roth, Lisa Dean Ryan en Jaimz Woolvett

Karen Mills heeft een verschikkelijke jeugd gehad. Haar biologische moeder stond haar af bij de geboorte en hiervoor wil ze nu wraak nemen. Ze verandert haar naam in Susan Heller en gaat op zoek naar haar moeder Maggie. Die is intussen gelukkig getrouwd en heeft twee andere kinderen. Susan/Karen zorgt ervoor dat ze op de ranch van haar moeder aan de slag kan.

Werkelijk niets was goed aan deze film. Slechte acteurs, als je al van acteurs kunt spreken. De hoofdrolspeelster is totaal niet overtuigend in haar rol van psychopate. Van de irritante bijfiguren kan je alleen maar verlangen dat ze zo snel mogelijk uit de weg worden geruimd. Werkelijk alles kon je al van mijlenver zien aankomen. Zeer slaapverwekkend en zeer voorspelbaar allemaal. Om te huilen zo slecht. Een halve ster.

avatar van Friday the 13 th
ik vond de film wel leuk, niet meer, niet minder

Vond deze toch niet zó slecht.

avatar van Noodless
Och..een typisch tv-filmpje, al veel slechter gezien. Redelijk verhaal, al zie je alles van mijlen ver aankomen. 5/10