Chance (2002)

Komedie / Drama

geregisseerd door Amber Benson
met Amber Benson, James Marsters en Andy Hallett

Chance is wanhopig op zoek naar een man. Ze is omgeven door mannen waarvan ze vindt dat ze niet goed genoeg voor haar zijn, en moet zich door haar leven worstelen in een poging om te ontdekken wie de juiste voor haar is.

avatar van narva77
narva77 (crew)
Verdomd hoog cijfer op IMDB. Amber Benson is het hippie-meisje uit 'The Crush', en het astmatische (toch?) meisje uit 'King of the Hill'. Lijkt me interressant.

avatar van Jordy
Amber Benson is natuurlijk vooral Tara uit Buffy

Ze heeft met wat collega's uit Buffy (Marsters) en Angel (Hallett) van haar eigen geld dit filmpje gemaakt... lijkt me erg leuk

avatar van JoeHallenbeck
narva77 schreef:

Verdomd hoog cijfer op IMDB.

Vermoedelijk door allemaal Buffy-fans die de film waarschijnlijk nog niet eens hebben gezien.

avatar van Jordy
Denk dat ze 'm wel gezien hebben, maar moet toegeven dat ik denk dat dat cijfer ook aan Buffy-fans te wijten is.

Zal ik um gwoon een 5 geven...Ik ben gek op Buffy...

ik zou deze film graag willen zien alleen is hij volgens mij nergens te krijgen..
iemand een idee hoe ik eraan kan komen?

ben zelf buffy fan.. enne moet hem natuurlijk ook hebben gezien..

Ik vond dit echt een hele leuke film. Ja, ben een Buffy fan, en ja, dat is waarom ik m gekeken heb (anders zou ik er nooit van gehoord hebben), maar dat is niet de reden dat hij me zo beviel.
Het plot klinkt misschien niet al te origineel als je het zo leest, maar het is wel heel anders gebracht dan je zou verwachtten. Hij is echt heerlijk vreemd af en toe, en soms vraag je je af waarom bepaalde dingen erin zitten, maar dat maakt de film juist zo leuk.
De manier waarop het gefilmt is, wat uiteraard met het budget te maken had, viel helemaal niet tegen, het voegt juist wat toe aan het beetje maffe gedrag van de karakters. Doet een beetje denken aan The Office, zoals ze dat filmen.

Ik heb de film zelf op Ebay gevonden, omdat hij op de site van Amber Benson behoorlijk duur is (met reden), alhoewel je er dan wel leuke extraatjes bij krijgt.