Klovn Forever (2015)

Alternatieve titel: Klown Forever

Denemarken

geregisseerd door Mikkel Nørgaard
met Casper Christensen, Frank Hvam en Ole Dupont

Vijf jaar zijn verstreken en Casper en Frank staan op een kruispunt van hun leven en vriendschap. Hun vriendschap ondergaat een ultieme test waarbij ze zichzelf en elkaar onderwerpen aan de ergste beproevingen in hun leven. In de veilige omgeving van hun thuis in Denemarken als over de Atlantische Oceaan in de stad van hun dromen, Los Angeles. Aan het einde moeten ze elkaar de vraag stellen: is er nog zoiets als "vrienden voor altijd?"

Blijkbaar een vervolg op Klovn: The Movie (2010)

avatar van Donkerwoud
Smaakvolle poster!

Zo ver als de poster suggereert ging deze film niet. Zowel het scenario als de dialogen leken te zijn geïmproviseerd. Van de (dikwijls seksueel getinte) humor moet je houden: zonder twijfel hilarisch bedoeld maar ik vond het regelmatig aan de flauwe kant en weinig verrassend. De productie had wel het hart op de juiste plaats.

Deel 1 en de serie waren te gek! Ben erg benieuwd naar deze!