Back in the Day (2005)

Actie

geregisseerd door James Hunter
met Ja Rule, Ving Rhames en Tatyana Ali

Een man wordt verliefd op de dochter van een priester. Het blijkt dat hij zal moeten kiezen tussen haar en zijn beste vriend, een charismatische gangster. Voor hij het weet wordt hij verdacht van een moord.

De film gaat meteen naar DVD en zal niet in de bioscopen verschijnen. De trailer is hier te zien http://videodetective.com/inde...
Meer info is hier te vinden

Ik ga em in iedergeval kopen,

yeeey ik ben de eerste stemmert.
de film van was half-half hij was niet heel slecht maar zeker niet goed. maar door Ving op het eind (geniaal gespeeld) geef ik hem toch een 2.5*
Pam Greer speelde trouwens slecht zeg! niet van dr gewend.
kan me niet herrinneren dat ik Fishburne heb gezien :S

Ik zie Ving Rhames toch liever als de good guy,
En wat Pam Grier betreft was een kleine rol als de moeder maar zeker niet slecht gespeeld, dat kan ook niet want daarvoor was ze te weinig in beeld.
Wel aardige rol van Frank Langella als Lt. Bill Hudson. ............Laurence Fishburne????... Deed hij mee dan, niet op gevallen, en IMDB zet hem ook niet bij de cast....

Na een half uur kijken ermee gestopt. Een te saaie film, met te slechte acteurs. 1* voor de moeite.

roger1965 schreef:

Hmmm ik ben toch wel benieuwd, afgezien van jouw stem heeft iedereen de film een voldoende gegeven, zo niet meer.

avatar van Davinci
Ik begon met gemengde gevoelens aan de film na ik eerst de recenties had gelezen. Ik vond de film toch langzaam op gang komen en met soms te veel geouwehoer...
Uiteindelijk is de film op het eind nog wel gered, maar de keiharde aktiefilm die ik verwachtte is nooit gekomen....:(

goede aktiefilm een aanrader 4 sterren

Vet goede film met een interresante verhaallijn. 5 *

ik vond het een goede film maar wat mij bij deze site op valt welke film ik ook aan klik er deugt helemaal niks van.
somige reacties kan ik ook niet helemaal volgen ik lees
bijv iemand die de film af kraakt op basis wat die gelezen heeft bij de recenties.

avatar van Bone*Thugs
Heb hem vanaaf gekeken.....en zoals ik bijna al verwachte ( nadat ik zag dat Ja-Rule mee speelde) was de film te bagger voor woorden!
Te veel getreuzel in t begin en dat maakt de film al meteen saai!
Er had wat meer "pit" in het begin in de film gemoeten......maar ja over het algemeen vind ik ook dat films met rappers niet altijd zo GeWeDug zijn......laat ze maar gewoon rappen dan doen ze al meer dan genoeg!!

Bone*Thugs schreef:
Te veel getreuzel in t begin en dat maakt de film al meteen saai!

Een film die te bagger is voor woorden en dan 3 sterren? Je maakt me wel nieuwsgierig zeg:-))

Interessante verhaallijn. Verder niks zo bijzonders.

3.5

Het verhaal was erg zwak, en ik vond dat er weinig logica zat in de beslissingen van JaRule.
Maar toch is het een lekkere film om te kijken. Ik vond JaRule beter acteren dan ik had verwacht van een rappert.

avatar van patrick17
Geweldige film met een goed acterende Ja Rule,verhaal is misschien matig maar is toch goed uitgevoerd!!op sommige momenten misschien voorspelbaar!!

4.5 *

In het begin krijg je het idee dat het een vette gangsta film wordt met de standaard ingredienten van veel drank,drugs en pang pang. Helaas.......de actie bleef een beetje achter. Ook vond ik Tia Carerre(Loot) helaas een beetje een afknapper, ze zag er veel beter uit.
Het verhaal was wel interessant maar echt bijzonder is het niet. Het einde vond ik zeer verrassend. Daarom een 3.0*

Geen actiefilm dat zeker niet(of ik ben verwend), maar wel een goed verhaal in de film. Aan het einde de ontknoping van de film en dan valt alles op z'n plaats. Sommige stukjes vind ik echt goed, bepaalde blikken van de ogen en zo. Wat ook sterk in de film naar voren komt is dat een bedorven karakter ook vaak tijdens de opvoeding gevormd, dan wel gevoed wordt(Ving). Blijkt erg in deze film. Voorbeelden te over in de geschiedenis. Kon me wel bevallen deze film al mocht hij soms wel iets ruiger hier en daar. Beetje vreemd is wel de omslag in de film van kwaad naar goed, er gebeuren al eerder dingen die niet kunnen. 3,5 strerren.

poisonpen1234
Hoogtepunt was die Nude scene tussen Ving en Tia wat is die Tia een moooie vrouw zeg!!

avatar van patrick17
Vanmiddag maar weer eens gekeken deze film blijft gewoon goed...Ja Rule speelt een goede rol vind ik als kleine ''Gangster''..Ik vind zelf de film goed in elkaar gezet..Misschien soms iets voorspelbaar maar dat neem ik met een korreltje zout..

Het begin was allemaal niet zo leuk, eenmaal een beetje op gang was het wel ok, maar vond het nog steeds niet super.

Misschien had ik hem af moeten kijken, maar na 20 minuten bagger te hebben aangeschouwd kon ik het niet langer meer opbrengen.

blue dutch schreef:

Niet helemaal gezien, niet stemmen!