The Hostages (1997)

Australië
Thriller

geregisseerd door Catherine Millar
met Sophie Lee, Jeremy Callaghan en Anne Burbrook

De paradijselijke vakantie van de Australische rugzaktoeristen Joanne en Richard in Cambodja wordt ruw verstoord wanneer ze door rebellen uit een trein worden gehaald en ontvoerd. De kidnappers eisen van de Australische regering in ruil voor hun vrijheid een enorme afkoopsom. Tijdens hun gevangenschap ontmoeten Joanne en Richard het Franse koppel Louise en Pierre, die eveneens door de rebellen ontvoerd zijn. Wanneer later duidelijk wordt dat zowel de Australiërs als de Franse mijnmaatschappij, bij wie Pierre in dienst was, weigeren te betalen, worden Richard en Pierre zonder pardon geëxecuteerd. Joanne en Louise vrezen dat ze spoedig hetzelfde lot zullen ondergaan...

avatar van bioscoopzaal
Brr, ik heb hier geloof ik een paar miuutjes van zitten kijken, maar het kon me niet erg boeien. Een man en een vrouw werden door een bende rebellen gekidnapt uit een trein, maar de vrouw was zo karikaturaal hard aan het gillen, en acteerde zo slecht, dat ik wijselijk verder heb gezapt