• 10.567 nieuwsartikelen

Met onder meer: Camila Mendes, Archie Renaux en Marisa Tomei

Gesproken taal: Engels en Spaans

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Plot Upgraded

Ana werkt als stagiaire bij een veilinghuis en ambieert een carrière in de kunsten. Ze wordt door haar baas uitgenodigd in Londen. Op het vliegtuig ontmoet ze de jonge, rijke zakenman William.

Alle Media

avatar van Fann

Fann

Leuk om dit soort romcoms weer te mogen bewonderen. Eerst Anyone But You en nu Upgrated.

Beide een erg groot succes als we de cijfers en populariteit mogen geloven, ik kan niet wachten op meer.

Dit genre is weer terug van weg geweest en het geeft 00's romcom vibes!

Natuurlijk een 12 in een dozijn film en misschien zijn er betere films in dit genre maar het was leuk om Camila Mendes een keer in dit genre te zien verschijnen samen met deze andere castleden.

Leuke wegkijkfilm als je even niet wil nadenken, wil relaxen en je verstand op nul wil zetten met iets simpels.

Een 3,5 voor mij!

avatar van IH88

IH88

Leuk filmpje voor een vrije vrijdag in februari. Marisa Tomei loopt tegen de zestig en ziet er nog steeds fantastisch uit, en als Camila Mendes geen domme keuzes maakt gaat zij een grote toekomst tegemoet. Ze is toe aan wat zwaarder werk. Misschien de Emma Stone route proberen (eerst tienerfilms/romcoms en nu zeer weirde shit ).

Leuk rollen ook van Lena Olin en Anthony Head. Ik ben niet bekend met de kunstwereld, maar volgens mij wordt het hier vrij realistisch geportretteerd.