Thaanaa Serndha Koottam (2018)

Alternatieve titels: Thaana Serntha Kootam | Thaanaa Serndha Kootam | TSK | Gang | Thaana Serndha Koottam

India
Actie / Komedie

geregisseerd door Vignesh Shivan
met Suriya, Keerthy Suresh en Karthik

Iniyan streeft ernaar om als officier bij de CBI te werken. Zijn droom wordt echter verbrijzeld door Uthaman, een corrupte officier. Daarom vormt hij een team van vier mensen met Ramya Krishnan, Senthil, Sathyan en Shivashankar die door het systeem zijn gedwarsboomd en ze beginnen een strijd tegen het corrupte optreden door zich als CBI-officieren voor te doen.