Gaslit (2019)

Alternatieve titel: Is My Daughter Really Dead?

1 stem

Thriller

geregisseerd door Colin Edward Lawrence
met Zoe McLellan, Stevie Lynn Jones en Matthew Pohlkamp

Kunstenares Olivia Whitmore zet haar vervreemde man Layne het huis uit. Kort daarna sterft Layne tijdens een auto-ongeluk. Vooral Hannah, Olivia's tienerdochter, heeft veel verdriet. Hannah vindt dat haar moeder verantwoordelijk is voor de dood van haar vader en trekt zich vaak terug in haar slaapkamer. Enkele maanden later verdwijnt Hannah tijdens een kampeeruitje.