The Murder of Dr. Harrigan (1936)

Misdaad / Mystery

geregisseerd door Frank McDonald
met Ricardo Cortez, Kay Linaker en John Eldredge

Ziekenhuisbeheerder Peter Melady noemt zichzelf de ontwikkelaar van een nieuw verdovingsmiddel, een wondermiddel. Hij staat op het punt een gevaarlijke operatie te ondergaan die zal worden uitgevoerd door de slimme Dr. Leo Harrigan, Melady's oude tegenstander. De politie wordt gebeld wanneer het vermoorde lichaam van Dr. Harrigan in een lift wordt gevonden. En Melady, die voor het laatst is gezien toen hij door Harrigan op een brancard naar de operatiekamer is gereden, is verdwenen. De politie moet deze zaak zien op te lossen.