Yellowstone (2020)

Alternatieve titel: Yellowstone - Terugkeer van de Grote Jagers

Documentaire

geregisseerd door Eric Bendick en Tom Winston

Yellowstone National Park staat aan het begin van een nieuw tijdperk. De wolf is terug en het aantal Grizzly’s is nog nooit zo groot geweest. De terugkeer van deze eerder bijna uitgestorven, iconische roofdieren is van grote invloed op het ecosysteem in het park - ze herstellen de eeuwenoude balans tussen jager en prooi. Het verhaal komt tot leven door de ogen van een eenzame wolf, op zoek naar een roedel en een grizzly die ondanks grote uitdagingen de volgende generatie probeert te beschermen. Wat hebben deze jagers nodig om te overleven, hun jongen groot te brengen - en ook nog aan de top van de voedselketen te blijven staan?

• Vanaf 30 juli in de bioscoop

Vanaf 7 mei in de bioscoop (M&N Film Distribution)