Sous les Étoiles de Paris (2020)

Frankrijk

geregisseerd door Claus Drexel
met Catherine Frot, Dominique Frot en Mahamadou Yaffa

Christine is al vele jaren dakloos. Geïsoleerd van alle familieleden en vrienden, leidt ze een dagelijks leven tussen voedseldistributies en dwaalt ze rond in het centrum van Parijs. Op een nacht ontmoet ze Suli, een 8-jarige jongen uit Burkina Faso. Christine begrijpt dat hij verdwaald is en gescheiden van zijn moeder. Samen, tegen alle verwachtingen in, gaan ze op weg om haar te vinden.