Um Animal Amarelo (2020)

Alternatieve titel: A Yellow Animal

Brazilië / Portugal

geregisseerd door Felipe Bragança
met Higor Campagnaro, Isabél Zuaa en Catarina Wallenstein

Brazilië, 2017. Fernando, een failliete Braziliaanse filmmaker, groeide op terwijl hij werd achtervolgd door de gewelddadige herinneringen aan zijn grootvader en door de geest van een mysterieuze Mozambikaanse man. Gedreven door de hedendaagse culturele en politieke situatie van zijn land, begint hij aan een reis.

Teaser