Die Drei Königskinder (2019)

Alternatieve titel: De Drie Koningskinderen

Duitsland
Familie / Fantasy

geregisseerd door Frank Stoye
met Hedda Erlebach, Caspar Krzysch en Maximilian Ehrenreich

Lotte, Fritz en Theo zijn koningskinderen, maar zijn zich daar niet van bewust. De drie werden ooit uit de rivier gered door het gezin dat hen sindsdien met liefde heeft opgevoed. Waar ze vandaan komt is een vraag die Lotte echter nooit met rust gelaten heeft. Een kruidenvrouwtje vertelt haar dat alleen een vogel de waarheid weet.