Merry Men: The Real Yoruba Demons (2018)

Nigeria

geregisseerd door Toka McBaror
met Ayo Makun, Ramsey Nouah en Jim Iyke

De vier rijkste vrijgezellen van Abuja genieten van een leven met snelle auto's, prachtige huizen en aandacht van vrouwen. Ze verleiden invloedrijke dames, krijgen contracten van de politieke elite, stelen van de rijken en schenken een deel van hun buit aan de armen. Ze staan voor hun grootste uitdaging ooit wanneer ze een beruchte en corrupte politicus moeten tegenwerken die van plan is een dorp te slopen om een winkelcentrum te bouwen. De vier begeerde playboys zijn vastbesloten om de arme mensen van het dorp te redden.