Sye Raa Narasimha Reddy (2019)

1 stem

India
Actie / Biografie

geregisseerd door Surrender Reddy
met Chiranjeevi, Sudeep en Jagapathi Babu

Een opperhoofd van 66 dorpen in de vroege koloniale overheersing, Uyyalawada Narasimha Reddy, komt in opstand tegen de wreedheden van de Oost-Indische Compagnie. Hij overvalt en verslaat de Britse legerkampen en wordt een bedreiging voor de koloniale overheersing. Nadat men er niet in slaagde hem op te pakken, zet het Britse leger een premie van Rs 10.000 op zijn hoofd...