Adventures of Dally & Spanky (2019)

Familie

geregisseerd door Camille Stochitch
met Brenna D'Amico, Reylynn Caster en Denise Richards

Addy en Ella zijn tiener-stiefzussen met weinig gemeen en geen echte relatie. Als de 17-jarige Addy haar vader verliest en in een depressie raakt, brengt de onwaarschijnlijke vriendschap tussen de hond van het gezin (Dally) en het paard dat ze erft van haar overleden vader (Spanky) de twee zussen samen op de weg naar Addy’s emotionele herstel. Op het advies van haar leraar, neemt ze een nieuwe hobby: Dally & Spanky trainen voor de talentenjacht op school. Helaas is het succes van Dally & Spanky op de talentenjacht niet genoeg om het gezin ervan te overtuigen om Spanky te houden, omdat hij een te grote financiële last is. Maar Addy heeft een idee… Ze dient een video van hun optreden in bij een populaire tv-talentenjacht. Nu is het alles of niets en kan er van alles gebeuren.