Indama Yaqa el-Insan fi Mustanqa Afkareh fa-Yantahi beh el-Amr ela el-Mahzalah (2017)

Alternatieve titels: Farce | عندما يقع الإنسان في مستنقع أفكاره فينتهي به الأمر إلى المهزلة

Egypte

geregisseerd door Shadi Ali
met Ahmad Fathi, Muhammad Sallam en Bayoumi Fouad

Een schoonheidsspecialist, een drugsdealer en een onhandige revolutionair ontmoeten elkaar in een vliegtuig naar Libanon. Ze worden gevangen genomen door een groep extremisten. Nu proberen ze een manier te vinden om te ontsnappen aan Abu-Emad, de leider van de groep.