Çocuklar Sana Emanet (2018)

Turkije
Drama / Mystery

geregisseerd door Çagan Irmak
met Engin Akyürek, Serif Sezer en Hilal Altinbilek

Kerem is een binnenhuisarchitect die getrouwd is met Jeşim. Hun grootste teleurstelling is dat ze geen kinderen kunnen krijgen. Op weg naar hun zomerhuis zit Kerem achter het stuur. Plotseling springt er een kind voor de auto en Kerem verliest de controle over het voertuig. Kerem raakt zwaargewond en Yeşim en het kind sterven. Kerem houdt zichzelf verantwoordelijk voor hun dood en wordt depressief.