Kavaludaari (2019)

India
Thriller / Drama

geregisseerd door Hemanth M. Rao
met Suman Ranganath, Anant Nag en Sumanth

Het verhaal volgt twee agenten van Bangalore terwijl ze een oude zaak onderzoeken. Muthanna is een gepensioneerde inspecteur en Shyam een onderinspecteur van de verkeerspolitie. De toevallige ontdekking van menselijke botten tijdens een wegverbredingsproject leidt hen naar het mysterie van 40 jaar geleden. Hun zoektocht brengt hen over paden die hun scherpzinnigheid, vastberadenheid en moraal op de proef stellen.