Sex Ding (2017)

Alternatieve titels: Duivelse Dilemma's - Sex Ding | Sex Thing

Nederland

geregisseerd door Simone van Dusseldorp
met Susan Radder, Seren Demirbilek en Giorgio Sanches

De mooie Vita is zestien en voor niemand bang. Ze heeft een hartsvriendin Shaira en verkering met Django. Als Shaira in een ruzie een sexy foto van Vita op instagram zet, provoceert Vita dat ze niets te verbergen heeft. Maar de gevolgen zijn groter dan de zelfbewuste, stoere Vita aankan. Vanbuiten houdt ze zich groot, maar vanbinnen slaan de fysieke vernederingen en de eenzaamheid toe. Zal het Vita lukken om overeind te blijven als ze door iedereen wordt buitengesloten en veracht?

avatar van Marvinleeaday
Die Susan Radder is wel erg mooi opgedroogd.