Au Cigogne! (2004)

Alternatieve titel: One Night Stand - Au Cigogne!

Nederland

geregisseerd door Margien Rogaar
met Geert Lageveen, Elsie de Brauw en Krisjan Schellingerhout

Een Nederlands gezin beleeft de laatste, lange dag van de vakantie op een camping in Frankrijk. Het eens zo hechte gezin lijkt uit elkaar te vallen, door een verschil in interesses en inzichten. Oudste zoon Casper worstelt met het vooruitzicht te moeten gaan studeren, puberdochter Lucy met haar verlangen seksueel ook mee te tellen. Dan is er jongste zoon Thomas, bij wie de hormonen danig opspelen; moeder Jeanne twijfelt aan haar aantrekkelijkheid en vader Aad - die zijn pogingen het gezin bijeen te houden ten langen leste opgeeft - gaat alleen op avontuur.