Dag in Dag Uit (2008)

1 stem

Nederland

geregisseerd door Ties Schenk
met Monic Hendrickx, Wim van der Grijn en Eva van de Wijdeven

Zes verschillende mensen uit dezelfde straat nemen ‘s morgens de bus naar de stad. Ieder voor zich probeert aan de hand van een dagelijkse routine ook deze dag weer te overleven. De oude, gekwetste leraar Boy klampt zich vast aan het leven dat hij tot dan toe kende, de verliefde Linda probeert haar relatie te beschermen tegen invloeden van buitenaf, het jonge gezin van Bart probeert zich staande te houden in de sleur van het zorgen, de onzekere puber Jasper geeft zijn moeder te kennen dat hij zijn eigen zaakjes wil oplossen, Faridah moet incasseren dat ze nooit een van hen wordt en Wanda biedt haar verdriet het hoofd en ziet uit naar de vakantie. Aan het eind van de dag verkleuren alle pogingen als één van hen door de dood getroffen wordt.