Reaching Distance (2018)

Australië
Thriller / Mystery

geregisseerd door David Fairhurst
met Wade Briggs, Morgan Griffin en Matt Day

Logan is een cynische jongen met een fotografisch geheugen. Hij is getuige van de dood van zijn tweelingzus in een gruwelijk auto-ongeluk. Vanwege zijn geheugen maakt de levendige herinnering het voor hem onmogelijk op een normale manier door te gaan met zijn leven. Als hij bij toeval de bankier die verantwoordelijk was voor het ongeluk tegenkomt, volgt hij hem een nachtbus in. Daar ontstaat een vreemde situatie, wanneer blijkt dat de andere passagiers ook een connectie met Logan blijken te hebben en zijn levendige herinneringen zich beginnen af te spelen in de bus.