Terror Talk (2018)

1 stem

Horror

geregisseerd door Brian Jalbert en Jake Jalbert
met Sean Michael Gloria, Bob Glazier en Daniel Wachs

Kenny is een doomsday prepper en heeft zich voorbereid op het einde van de wereld zoals wij die kennen. Als er een allesvernietigend virus uitbreekt, trekt hij zich terug in zijn nieuwe woning. Vanwege zijn grondige voorbereidingen is Kenny ervan overtuigd dat hij veilig is voor het virus. Hij ontdekt echter al gauw dat hij ook binnen niet veilig is.

avatar van perceived
3.2 op IMDB op dit moment zie ik... Nou, ik ga voor de verdubbelaar.

Klein filmpje dat zwaar low-budget is gemaakt, maar wel met een behoorlijk gevoel voor sfeer en genre.