Rainbow's Sunset (2018)

Filipijnen
Drama / Familie

geregisseerd door Joel Lamangan
met Eddie Garcia, Tony Mabesa en Gloria Romero

Een senator op leeftijd - de trots van zijn kleine, provinciale gemeenschap - trekt in bij zijn terminaal zieke beste vriend Fredo gedurende diens laatste dagen. Hun connectie blijkt meer dan vriendschap te zijn en de onthulling daarvan zorgt voor een groot schandaal in de politicus zijn stad en conflicten in zijn familie. Het is aan zijn vrome vrouw om de harmonie te herstellen.